NURΔQILΔH
cuti cuti
Sunday 2 June 2013 • 11:46 • 0 comments
Assalamualaikum readers :)

Boleh tahan lama jugak kan aku tak update new post. Hmm. First of all. Aku tengah cuti sem. Cehh. Dah pandai dah sekarang main sem. Banyak sebenarnya dugaan aku sejak masuk sekolah tuh. Whatever lah. Malas nak fikir masalah masalah yang ada kat situh. And yes. Now cousin aku datang rumah aku. And we having fun here. Semua tidur lambat. Hihihi. Satu hari aku layan anak sedara aku. Umur dia baru lima tahu. Susah boleh ? Macam jaga anak dah.. penat aku satu hari ni. Tapi tak tahu disebabkan apa aku tak boleh nak tidur. Macam taknak tidur. Esok aku keluar. Hope semua berjalan dengan lancar.. kawan kawan aku sekolah lama ajak hang hari rabu. Insyaallah aku hang dengan korang hari rabu ni okayy. School holiday? don't ask me. worst holiday ever ! entah lah. aku tak tahu pi mana. Haa. Aku post guna hp je ni. Soo.. macam karangan sikit. K lah. Thats all my story for todayy ;)





PASTFUTURE
Her ♡
Qiqi ♥
Superb Sixteen ♥
From Malaysia ♥
Single Lady ♥

My Everything ♡

She is EVERYTHING to me
She bright up my life.
She is my GOSSIP partner ♥
Thanks for EVERYTHING :D

My Status
>> Mari kita doakan dia semoga dia cepat sembuh :'(
date : 15/06/2013
at:4:36 pm


>> Saya Sayang dia seorang je :'(
date : 15/06/2013
at:4:35 pm


>> Dah siap edit !
date : 30/03/2013
at:2:56 am


>> Rindu DIA
date : 30/03/2013
at: 2:56a.m


HISTORY

  • MIss Blogg
  • He is the one :)
  • Thanks for Reading :)
  • Nak Pindah sch :'(
  • Kawad KRS
  • Imma boring
  • ANYTHING
  • Crush :)
  • February 2013
  • Adik beradik terpisah

  • D' Credits
    Template : N.Afiqah
    Basecode : Masterly_elmo
    Edited : Inspirit's Baby
    Re-dit : QIQI

    Header : Anis Student kecik