NURΔQILΔH
Thanks for Reading :)
Tuesday, 26 March 2013 • 02:06 • 0 comments
Assalamualaikum and BOOO !
haaa. kantoi. jenguk blog aku kan? meh sini kasi gambar cartoon kat bawah ni cium korang

|
|
|
|



comell kan diaa?
dia nak ucapkan , thanks kerana sudi meng-lihat lihat ini blog yang agak selekeh ~ mungkin akan dieditkan. lepas aku bangun dari tidur ah tapi ><
nak cakap apa lagi? hai. apa lagi lagi ? aku lupa ah nak cakap. tadi ingat. apa tuhh .. AHAAH !
aku nak cakap byee je sebenarnya. CUIT . sebelum tuh. jom pi legoland hari JUMAAT? haa tuh je . kbye . :P


PASTFUTURE
Her ♡
Qiqi ♥
Superb Sixteen ♥
From Malaysia ♥
Single Lady ♥

My Everything ♡

She is EVERYTHING to me
She bright up my life.
She is my GOSSIP partner ♥
Thanks for EVERYTHING :D

My Status
>> Mari kita doakan dia semoga dia cepat sembuh :'(
date : 15/06/2013
at:4:36 pm


>> Saya Sayang dia seorang je :'(
date : 15/06/2013
at:4:35 pm


>> Dah siap edit !
date : 30/03/2013
at:2:56 am


>> Rindu DIA
date : 30/03/2013
at: 2:56a.m


HISTORY

  • Nak Pindah sch :'(
  • Kawad KRS
  • Imma boring
  • ANYTHING
  • Crush :)
  • February 2013
  • Adik beradik terpisah
  • Raya :)
  • Happy Birthday To Me Brother :)
  • Selamat Hari Raya

  • D' Credits
    Template : N.Afiqah
    Basecode : Masterly_elmo
    Edited : Inspirit's Baby
    Re-dit : QIQI

    Header : Anis Student kecik