NURΔQILΔH
He is the one :)
Wednesday 27 March 2013 • 22:15 • 0 comments
Hey Readers. Assalamualaikum :)
Want to know something ? I have someone special in my life. "Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you was beyond my control. "Haa dengar tu. Itu lah apa yang aku rasa terhadap dia. ^^ think positive k sayang. Mungkin awaklah orang yang saya cari selama ni. Cuma saya tak nampak lagi masa tu.

And you know what? Aku kenal dia dari facebook. Masa tuh budak sekolah dia datang kawad dekat sekolah aku TAHUN LEPAS 2012. Start dari situ, dia add budak budak sekolah aku. Termasuklah aku sekali. Ingat lagi time dulu dulu. Nak kena cerita ke ? Tak perlu kott. Private sikit bab tuh. Hahaha. XD and i was very excited that time because.... of something is going on.

Then then. Setelah lama terpisah, cehh. Ayat nak kemana tuh?? Haa sambung sambung. Kini kami bertemu semula. And we are in the same school. I just don't believe it. It is like a dreamm !! We meet each other. That time was very surprising me.

As i want you to know. Berkenalan dari facebook tuh , boleh kekal jadi kawan korang or etc. Walaupun tak pernah jumpa, satu hari nanti mesti korang jumpa. Just bersabar and take about months or years. And sikap mempercayai seseorang itu perlu ada. If not, memang korang tak akan jumpa 'si dia' korang. So maknanya selama ni korang berkawan saje saje. Better tak payah kalau macam gituh.

Once you meet him/her, you feel like.. " omg omg omg. Ni ke budak yang kenal dengan aku kat facebook tuh?" And that time you can see if your love one is really loves you or anything.. believe me. If dia jodoh korang, mesti korang jumpa dia orang balik. Believe me ^^

You are my only one guy. Who make me happy always. :) and i want to be together with you :)
i loveyou maybe? hihi. i'm shy. :) 



Promise me that you won't leave me alone :)


PASTFUTURE
Her ♡
Qiqi ♥
Superb Sixteen ♥
From Malaysia ♥
Single Lady ♥

My Everything ♡

She is EVERYTHING to me
She bright up my life.
She is my GOSSIP partner ♥
Thanks for EVERYTHING :D

My Status
>> Mari kita doakan dia semoga dia cepat sembuh :'(
date : 15/06/2013
at:4:36 pm


>> Saya Sayang dia seorang je :'(
date : 15/06/2013
at:4:35 pm


>> Dah siap edit !
date : 30/03/2013
at:2:56 am


>> Rindu DIA
date : 30/03/2013
at: 2:56a.m


HISTORY

  • Thanks for Reading :)
  • Nak Pindah sch :'(
  • Kawad KRS
  • Imma boring
  • ANYTHING
  • Crush :)
  • February 2013
  • Adik beradik terpisah
  • Raya :)
  • Happy Birthday To Me Brother :)

  • D' Credits
    Template : N.Afiqah
    Basecode : Masterly_elmo
    Edited : Inspirit's Baby
    Re-dit : QIQI

    Header : Anis Student kecik