NURΔQILΔH
MIss Blogg
Saturday 20 April 2013 • 20:15 • 0 comments
hello readersss.

Its me again ! miss me huh? puihh XP
so i have many story maybe? waanna hear about my dorm-mate? so here we go.

kita oraang selalunya bangun pukul 4 pagi.. tapi lepas cuti seminggu, terus bangun lambat. mandi pun lambat. yang aku tak suka sebenarnya part maandi ah. penuh ~ kena cop cepaat ah lah kan lepas ni~ dalam dorm aku ada 14 orang KOT. termasuk KD. iaitu Ketuaa Dorm.

Perangai dia orang gila gila ah. and DORM aku ramai penyanyi. nak mintak autograf dia orang ke? boleh je je je. aku punya folio sains kena pulangkan balik. and i was like. pfft ~ better tak payah buat masa cuti seminggu tuh -_-

semalam hang dengan dia orang bestt. ada satu part ni, aku dengan dyla tak tahu nak duduk acano. means, tempat tuh sempit. tak tahu nak lalu mana. aku dengan dyla pun tawaf tempat tuh then ada budak.... remaja. ceh . macam aku dengan dyla tak remaja. haa sambung sambung. >< budaak tuh ada geng. makan kat situ jugak. then dia cakap kat aku and dyla "hai... nak kenal boleh?" ayat lain takde ke? contoh macam. nak belanja tak? baru best dapat makan free :P hahahahha XP

and our first capture kat daily fresh. memang best ah kan timee tuh . haha. macam takde tempat je nak ambik gambar kann. then ada abang ni buat peace kat belakang. nampak tak dia sibukk? :P nak tengok gambar ke ? tak payahlah eh ? hihihi >< then then . pergi HARRIS bukannya beli apa apa sangat pun. aambik gambor je lebih. puih ah .gambar ni je aku








PASTFUTURE
Her ♡
Qiqi ♥
Superb Sixteen ♥
From Malaysia ♥
Single Lady ♥

My Everything ♡

She is EVERYTHING to me
She bright up my life.
She is my GOSSIP partner ♥
Thanks for EVERYTHING :D

My Status
>> Mari kita doakan dia semoga dia cepat sembuh :'(
date : 15/06/2013
at:4:36 pm


>> Saya Sayang dia seorang je :'(
date : 15/06/2013
at:4:35 pm


>> Dah siap edit !
date : 30/03/2013
at:2:56 am


>> Rindu DIA
date : 30/03/2013
at: 2:56a.m


HISTORY

  • He is the one :)
  • Thanks for Reading :)
  • Nak Pindah sch :'(
  • Kawad KRS
  • Imma boring
  • ANYTHING
  • Crush :)
  • February 2013
  • Adik beradik terpisah
  • Raya :)

  • D' Credits
    Template : N.Afiqah
    Basecode : Masterly_elmo
    Edited : Inspirit's Baby
    Re-dit : QIQI

    Header : Anis Student kecik