NURΔQILΔH
ANYTHING
Thursday 21 February 2013 • 07:46 • 0 comments
Hello and Assalamualaikum :)

so now. qi dapat onl . nak tahu sebab why ? qi cirit birit and demam . puih . hahaha . malu nak sebut sebenarnya. abes tuh dah ramai sangat tanya kenapa balik kan. terpaksa . muehehe :3 ok ok ok . i am soooo happy . sebab tak tahu . now tengah oncall dengan banu. dengar masalah banu. and banu dengar masalah aku. hihihi . and you all guess what ?

dalam fikiran aku dah terlayang layang dah pasal dia -_- macam mana lah aku nak sihat nih ? HAHAHA. teruk betul lah aku kan ?

And yes . semalam aku pi sekolah lama aku. aku rindu dia orang semua. first sekali aku jumpa shiraaz. aku macam nak nangis k jumpa dia. hihi. rindu budak budak KRS SMKIE semua. erghh . donno what to day lagi . thats all maybe ? eh waiitt

for shiraaz :-Kau kena tabah ye yang. walaupun aku tak boleh berada di sisi kau setiap hari. ye lah kan. aku dah lain sekolah dengan kau. tapi kau jangan risau. aku tak akan dan tak pernah lupakan kau k yang? i miss you so much :'( kau jangan lupakan aku tau :'( aku taknak kehilangan kawan baik, atau radio yang selalu menemani aku dalam keadaan susah atau senang. story kau aku dengar, story aku kau dengar. sama sama kita selesaikan masalah kita kan ? i miss you yang. take care yang :')

i have a crush on you. tapi awak masih buta tak nampak lagi -_-


PASTFUTURE
Her ♡
Qiqi ♥
Superb Sixteen ♥
From Malaysia ♥
Single Lady ♥

My Everything ♡

She is EVERYTHING to me
She bright up my life.
She is my GOSSIP partner ♥
Thanks for EVERYTHING :D

My Status
>> Mari kita doakan dia semoga dia cepat sembuh :'(
date : 15/06/2013
at:4:36 pm


>> Saya Sayang dia seorang je :'(
date : 15/06/2013
at:4:35 pm


>> Dah siap edit !
date : 30/03/2013
at:2:56 am


>> Rindu DIA
date : 30/03/2013
at: 2:56a.m


HISTORY

  • Crush :)
  • February 2013
  • Adik beradik terpisah
  • Raya :)
  • Happy Birthday To Me Brother :)
  • Selamat Hari Raya
  • Puasa :)
  • Holiday :)
  • Tuition :(
  • Ilovehim

  • D' Credits
    Template : N.Afiqah
    Basecode : Masterly_elmo
    Edited : Inspirit's Baby
    Re-dit : QIQI

    Header : Anis Student kecik