NURΔQILΔH
Selamat Hari Raya
Friday, 17 August 2012 • 07:58 • 0 comments
HEllo Readers :D 
hari nih qi nak ucapkan selamat hari rayaa :D yayy ! lusa rayaa ! *tepuk tangan seorang diri* korang raya balik mana ? aku balik kampung aje :D kampung aku dekat muar :D aku rindu cousin cousin aku kat sanaa :D tapi tapi . aku dah takde kawan dah kat sana :/ semua ramai yang dah khawin . aku kawan dengann . . . nak tahu dengan siapa ? adik adik aku aje lah -,- meng-hadap muka sama jee -,-

Status tahun nih : Double [KOTT]


PASTFUTURE
Her ♡
Qiqi ♥
Superb Sixteen ♥
From Malaysia ♥
Single Lady ♥

My Everything ♡

She is EVERYTHING to me
She bright up my life.
She is my GOSSIP partner ♥
Thanks for EVERYTHING :D

My Status
>> Mari kita doakan dia semoga dia cepat sembuh :'(
date : 15/06/2013
at:4:36 pm


>> Saya Sayang dia seorang je :'(
date : 15/06/2013
at:4:35 pm


>> Dah siap edit !
date : 30/03/2013
at:2:56 am


>> Rindu DIA
date : 30/03/2013
at: 2:56a.m


HISTORY

  • Puasa :)
  • Holiday :)
  • Tuition :(
  • Ilovehim
  • jom text ?
  • saya minat dekat awak :)
  • stay school part 2 :)
  • Bestday ever !
  • SadLife
  • school ;p

  • D' Credits
    Template : N.Afiqah
    Basecode : Masterly_elmo
    Edited : Inspirit's Baby
    Re-dit : QIQI

    Header : Anis Student kecik