NURΔQILΔH
school ;p
Wednesday, 4 January 2012 • 00:35 • 0 comments
heyo . qi sekolah pagi ini hari . memang excited gila kan ? kott lah . kol 5 lebih dah bangun ;p jam loceng bunyi , teurs qi bangun. harhar XD tadi kena beratur pergi kelass . then , entah macam mana , tetibe boleh berpecah barisan . dah kita orang sesat kelas , tak tahu kelas mana . macam hape je . -,- kalau korang nak tahu , aku duduk sbelah tingkap . brr -,- aku kena sunburn ! hitam dah kulit aku nih . baru je nak jaga kulit . ahahaha #perasan . :D then , masa rehat , kawan aku makan roti kena krim dekad baju aku then baju aku kotor . brr -,- motherf*** lah kan . dah lah baju tuh lawa , kene pulak kau punyer roti . sedih siak . #baju sekolah bukan semuanya sama ke ? haha XD then then then . aku tak tahu nak cakap pasal apa . -,- aku takut orang-2 yang aku kenal kat fb , jumpa aku . or terserempak dengan aku . aku malu lah . :(
that's all , bye .

i'm single and available . LOLS . :P 


PASTFUTURE
Her ♡
Qiqi ♥
Superb Sixteen ♥
From Malaysia ♥
Single Lady ♥

My Everything ♡

She is EVERYTHING to me
She bright up my life.
She is my GOSSIP partner ♥
Thanks for EVERYTHING :D

My Status
>> Mari kita doakan dia semoga dia cepat sembuh :'(
date : 15/06/2013
at:4:36 pm


>> Saya Sayang dia seorang je :'(
date : 15/06/2013
at:4:35 pm


>> Dah siap edit !
date : 30/03/2013
at:2:56 am


>> Rindu DIA
date : 30/03/2013
at: 2:56a.m


HISTORY

  • reti add , reti tegur
  • Trip to Bandung XD
  • Kak Eika :)
  • Edit Blog
  • pimple ? goshh :(
  • Account :)
  • LOVE YOU
  • full of sadness :(
  • sekolah :P
  • 17NOV2011

  • D' Credits
    Template : N.Afiqah
    Basecode : Masterly_elmo
    Edited : Inspirit's Baby
    Re-dit : QIQI

    Header : Anis Student kecik