NURΔQILΔH
menyampah !
Tuesday 15 November 2011 • 08:57 • 0 comments
eh eh kau . aku menyampah dho dengan kau sekarang . muahahaha . nak cakap aku gedik ? auwww . silakan . kau tuh lah yang gedikk !  dulu cakap aku gini , gituh . tapi , kau sekarang ? homaigoat ! dua kali ganda teruk dari aku . tahu  tak macam orang isap shisha ? orang isap shisha 200 kali ganda teruk dari merokok tahu ? HOHOHOHOHO . daah lah weyh . malas aku nak layan budak sombong macam kau , yang perasan makeddd . #makedd lahh sangatt . HAAATUIHHHHH . buad apa seyh nak kejar makedd . ewww . peliss lahh . :p lebih baik kejar shopping complex tahu ? MUAHAHAH . :P wtfw


p/s : wtf - wat the freaking weird 


PASTFUTURE
Her ♡
Qiqi ♥
Superb Sixteen ♥
From Malaysia ♥
Single Lady ♥

My Everything ♡

She is EVERYTHING to me
She bright up my life.
She is my GOSSIP partner ♥
Thanks for EVERYTHING :D

My Status
>> Mari kita doakan dia semoga dia cepat sembuh :'(
date : 15/06/2013
at:4:36 pm


>> Saya Sayang dia seorang je :'(
date : 15/06/2013
at:4:35 pm


>> Dah siap edit !
date : 30/03/2013
at:2:56 am


>> Rindu DIA
date : 30/03/2013
at: 2:56a.m


HISTORY

  • oh tidakk !
  • demerit ?
  • #Day 1 - Introduce Yourself
  • 15 Day Challenge
  • Maked / Maket
  • Give Away
  • Contest Blog Paling Ohsemm
  • Contest Blog KawaiiVintage
  • Demerit :(
  • tak sangka :P

  • D' Credits
    Template : N.Afiqah
    Basecode : Masterly_elmo
    Edited : Inspirit's Baby
    Re-dit : QIQI

    Header : Anis Student kecik