NURΔQILΔH
Contest Blog KawaiiVintage
Sunday 9 October 2011 • 03:11 • 0 comments
Hey readers . hari ini , saya berblogwalking ke satu blog nih . and then , dia ada buad saatu contest . contest nye bertajuk " Contest Blog KawaiiVintage " maybe , saya punya tak kawaii kott . hekhek . if ada rezeki untuk menang , alhamdullillahhhhh . hehew . # selama aku masuk contest , tak pernah menang punggg . ;p . apa-2 pun , ini banner nyer and syaratnyer . XD


  • Mestilah mempunyai blog.
  • Mestilah berjantina perempuan. ^^v
  • Mestilah follow blog ini dan ini *ini untuk korang tahu latest news. tapi kalau rasa mampu ingat url blog ni untuk jenguk harihari, maka terpulanglah.*
  • Buat satu entry pasal "Contest Blog KawaiiVintage".
  • Wajib tempek banner diatas, dan link kan ke blog ini untuk join cotest.
  • Blog akan dinilai berdasarkan kelainan blog anda dengan blog orang lain. Tema Vintage&Kawaii tu mesti ada.
  • Like entry ini.
  • Tag 1 orang rakan untuk memeriahkan contest ini, dan pastikan dia tahu.
  • Hantarkan penyertaan anda di ruangan komen. sertakan sekali url entry tersebut. Sesiapa yang hanya meletakkan url seperti ini " http://www.sarahbaik.blogspot.com/ ", serta merta akan di'reject'. sila permudahkan kerja saya :)
 Tag 1 people : Afyq Cruz

oke ituh lah syarat-2 nya . trimass ;) 


PASTFUTURE
Her ♡
Qiqi ♥
Superb Sixteen ♥
From Malaysia ♥
Single Lady ♥

My Everything ♡

She is EVERYTHING to me
She bright up my life.
She is my GOSSIP partner ♥
Thanks for EVERYTHING :D

My Status
>> Mari kita doakan dia semoga dia cepat sembuh :'(
date : 15/06/2013
at:4:36 pm


>> Saya Sayang dia seorang je :'(
date : 15/06/2013
at:4:35 pm


>> Dah siap edit !
date : 30/03/2013
at:2:56 am


>> Rindu DIA
date : 30/03/2013
at: 2:56a.m


HISTORY

  • Demerit :(
  • tak sangka :P
  • RAMBUT :(
  • Berbuka puasa ! part 2
  • Edit Blog
  • Contest Gambar Desktop Paling Cun !
  • Exam exam exam
  • DOODLE
  • Saya Mahu Join Beloglist Cik Wunny
  • Contest: : Hai saya newbie,baru lagi dalam dunia f...

  • D' Credits
    Template : N.Afiqah
    Basecode : Masterly_elmo
    Edited : Inspirit's Baby
    Re-dit : QIQI

    Header : Anis Student kecik