NURΔQILΔH
Contest: : Hai saya newbie,baru lagi dalam dunia followers!
Monday 8 August 2011 • 09:50 • 2 comments

 



First syarat ialah : Followers mestilah tak lebih daripada 100 ( PRINT SCREEN KOTAK FOLLOWERS )
 # pssstt . click gambar untuk pembesaran :)
Sec syarat ialah : Buat entry tentang contest ini ( TAG 3 ORANG ) ( AMEK BANNER CONTEST )
Yeah, TAG 3 orang adalah macam ini. Korang tag nama orang tuh, dan linkkan ke blog dia. ataupun korang gi memkak je kat shoutmix dorang cakap dia kena tag. Paham? Korang kena tag newbies okayh. Kalau yang dah send link kat aku tuh yang tak tag newbies. Sokay lah, janji korang tag jugak. Tapi kalau tag bukan newbies followers nye cecah lebih 100. Takboleh masuk yeee. 
 
Copy banner. Hadui, ramai tanya asal takboleh copy? Yelah aku disable right click. Korang tatahu ke nak copy without mouse mcm manaaa? Mula mula nak copy highlight banner and then tekan CTRL + C serentak. Nak paste pulak tekan CTRL + V serentak jugak. Okay? Takpelah aku bagi code dia.

Third syarat ialah : Wajib follow blog nih untuk tahu perkembangan & Tarikh tutup.
Wajib follow okay. Sebab ntuk tahu perkembangan. And then boleh like page neh sekali ye! HIKHIK And tarikh tutup tuh bile bile je aku boleh tukar. MUAHAHA :3
Fourth syarat : Perempuan sahajaa ( Ak tak reti edit blog laki )
Sebab nyewww aku tak reti edit blog lelaki. Sumpah aku tak reti weyhh. Sebab tuh lah aku delete blog TUMULAK aku neh. Nama baru bagi MMH. Sebab rambut dia sekrang maam TUMULAK :*
Okayh? Yang aku cakap tak cukup syarat yang dah hantar link tuh. Aku dah delete link dorang. Terserah dorang nak penuhkan syarat tuh balik ataupun tarik diri. Alah penuhkan je. Yang aku tengok ramai tak print screen je. Kalau dah re-updated. Tolong comment link kat entry CONTEST yeee <3 Dekat shoutmix atau entry mana mana selain entry CONTEST adalah batal. Okayhhh?
hee ~ qi copy and paste dari blog Putry Nasuha . hekhek . malas laa nak taip . :) dia cakap tag 3 orang jea an ? qi tag lagi satu laa . sebab daa terlebih daa . :)


PASTFUTURE
Her ♡
Qiqi ♥
Superb Sixteen ♥
From Malaysia ♥
Single Lady ♥

My Everything ♡

She is EVERYTHING to me
She bright up my life.
She is my GOSSIP partner ♥
Thanks for EVERYTHING :D

My Status
>> Mari kita doakan dia semoga dia cepat sembuh :'(
date : 15/06/2013
at:4:36 pm


>> Saya Sayang dia seorang je :'(
date : 15/06/2013
at:4:35 pm


>> Dah siap edit !
date : 30/03/2013
at:2:56 am


>> Rindu DIA
date : 30/03/2013
at: 2:56a.m


HISTORY

  • Berhati-hati dengan Facebook
  • papa ^^
  • SIAPA BERTUAH DAPAT BAJU HARI RAYA DARI Art Z'Zone
  • Jom Join Bloglist Cik Bunny
  • ngadu
  • tetibe je .
  • MalUU
  • Kerabat Diraja
  • Thank You , Syiqin :)
  • contest twinkle twinkle little star

  • D' Credits
    Template : N.Afiqah
    Basecode : Masterly_elmo
    Edited : Inspirit's Baby
    Re-dit : QIQI

    Header : Anis Student kecik