NURΔQILΔH
Memories
Tuesday, 19 November 2013 • 03:11 • 0 comments
Assalamualaikum Readers :)
 and Salam Maghrib :)

SO. rindu qi ke? kahkahkah. almaklum. dah lama tak post. kalau dengar lagu raya tuh, abaikan lah ye. ni lagu time raya dulu. hahaha. malas nak ubat buat nasa sekarang ni. um um. today birthday ADILAH BINTI HAMZAH. yayy ! *tepuk tangan* happy birthday DYLA. hope kau panjang umur ><

Next STORY.
i miss my BFF since we were form 1.
Her FULL NAME is Nur Azwa Haslinda Binti Yusuf. oh yeah. nama ayah kita orang sama cuma ejaan lain. dia Yusuf. aku Yusoff. hikhik. Semalam aku kemas bilik, aku jumpa banyak kertas kertas yang Azwa bagi. tak tahu nak cakap apa. hanya mampu nangis je. sebab... AKU RINDU DIA SANGAT SANGAT ! Azwa, jom meet. i missh you very much ! huhu :'(

And Next.....
Aku rindu nak kawad kat SMKIE>< Rindu gilaa. rindu dengan budak budak IMPIAN EMAS. adalah sesetengah ingat aku. yang lain? entah. this is our photo.


Haaa . cari ler mana satu aku. HAHAHA

oklah. post tak menarik sebab adik perhatikan apa yang aku tulis. takde dapat memerah idea. kbye. :)


PAST
Her ♡
Qiqi ♥
Superb Sixteen ♥
From Malaysia ♥
Single Lady ♥

My Everything ♡

She is EVERYTHING to me
She bright up my life.
She is my GOSSIP partner ♥
Thanks for EVERYTHING :D

My Status
>> Mari kita doakan dia semoga dia cepat sembuh :'(
date : 15/06/2013
at:4:36 pm


>> Saya Sayang dia seorang je :'(
date : 15/06/2013
at:4:35 pm


>> Dah siap edit !
date : 30/03/2013
at:2:56 am


>> Rindu DIA
date : 30/03/2013
at: 2:56a.m


HISTORY

  • Anythingg
  • accident 2
  • cuti cuti
  • MIss Blogg
  • He is the one :)
  • Thanks for Reading :)
  • Nak Pindah sch :'(
  • Kawad KRS
  • Imma boring
  • ANYTHING

  • D' Credits
    Template : N.Afiqah
    Basecode : Masterly_elmo
    Edited : Inspirit's Baby
    Re-dit : QIQI

    Header : Anis Student kecik