NURΔQILΔH
accident 2
Friday 14 June 2013 • 03:06 • 0 comments
hey peeps.
saya dapat balik rumah hari ni. and today is my bad sad worst day ever. first time MAQ and NILAM, ada kakak form 5 panggil aku . macam macam lah dia tanya. but they all baik sangat with me at that time. when they told me that he is involve an accident, i was feel like. . am i dreaming. ohmy. kakak tuh mesti gurau dengan aku. seriusly aku time tuh rasa macam tuh. TIBA-TIBA.......................

cikgu sebut mari kita sedekah kan al-fatihah buad ................. kerana mengalami kemalangan blablabalbal . *apa entah cikgu bebel* terus meraung aku. haha -..- k. mesti pada korang lawak kan time ni . HEY ! tak lawak ok. then then then ... you guys know whatt? orang lain tahu dah aku dengan dia siapa. i think laa . dari pergi sekolah sampai balik sekolah sampai balik rumah, orang cakap gini kat aku "sabar k qii. qiqi sabar tau.. dah lah tuh.." haa tuh lah ayat dia orang satu hari kat aku. sad me. tak nampak lagi kelibat dia kat sekolah. tak semangat ah lepas ni nak belajar :'(

Jom kita sama sama doakan dia supaya dia cepat sembuh !! :')


PASTFUTURE
Her ♡
Qiqi ♥
Superb Sixteen ♥
From Malaysia ♥
Single Lady ♥

My Everything ♡

She is EVERYTHING to me
She bright up my life.
She is my GOSSIP partner ♥
Thanks for EVERYTHING :D

My Status
>> Mari kita doakan dia semoga dia cepat sembuh :'(
date : 15/06/2013
at:4:36 pm


>> Saya Sayang dia seorang je :'(
date : 15/06/2013
at:4:35 pm


>> Dah siap edit !
date : 30/03/2013
at:2:56 am


>> Rindu DIA
date : 30/03/2013
at: 2:56a.m


HISTORY

  • cuti cuti
  • MIss Blogg
  • He is the one :)
  • Thanks for Reading :)
  • Nak Pindah sch :'(
  • Kawad KRS
  • Imma boring
  • ANYTHING
  • Crush :)
  • February 2013

  • D' Credits
    Template : N.Afiqah
    Basecode : Masterly_elmo
    Edited : Inspirit's Baby
    Re-dit : QIQI

    Header : Anis Student kecik