NURΔQILΔH
full of sadness :(
Friday 18 November 2011 • 09:36 • 0 comments
hey readers . auww . kawan aku fafa baru couple and , dia pung sediih jugak . sebab apa ? sebab dia yang kena jaga perasaan boyfie dia . bukan boyfie dia yang jaga perasaan dia . sian kau , faa . aku pungg sedih jugak . kita dapat nasib yang samaa . auw auw . tak pelahh . kita kan kawan baikk ^^ hihi . sayang kau , faa . kau lah dunia akhirat aku . :* muahh muahh sikit :**

actually , tadi dah banyak dah aku tulis . tapi , ada lah sebab nya ^^
#illoveyousomuchseseorang :)


PASTFUTURE
Her ♡
Qiqi ♥
Superb Sixteen ♥
From Malaysia ♥
Single Lady ♥

My Everything ♡

She is EVERYTHING to me
She bright up my life.
She is my GOSSIP partner ♥
Thanks for EVERYTHING :D

My Status
>> Mari kita doakan dia semoga dia cepat sembuh :'(
date : 15/06/2013
at:4:36 pm


>> Saya Sayang dia seorang je :'(
date : 15/06/2013
at:4:35 pm


>> Dah siap edit !
date : 30/03/2013
at:2:56 am


>> Rindu DIA
date : 30/03/2013
at: 2:56a.m


HISTORY

  • sekolah :P
  • 17NOV2011
  • menyampah !
  • oh tidakk !
  • demerit ?
  • #Day 1 - Introduce Yourself
  • 15 Day Challenge
  • Maked / Maket
  • Give Away
  • Contest Blog Paling Ohsemm

  • D' Credits
    Template : N.Afiqah
    Basecode : Masterly_elmo
    Edited : Inspirit's Baby
    Re-dit : QIQI

    Header : Anis Student kecik